Promujemy profilaktykę

Wierzymy, że profilaktyka nowotworowa jest bardzo ważna w życiu każdego z nas. Dlatego angażujemy się w inicjatywy mające na celu edukację na ten temat. Cztery lata temu włączyliśmy się jako partner m.in. w kampanię „Rak. To się leczy!”.
Celem akcji było nakłonienie Polaków do badań, a także przekonanie ich, że rak jest chorobą, którą można skutecznie leczyć. Jednym z elementów projektu był bieg „Przegonić raka”, w którym wzięła udział reprezentacja OKNOPLAST, uczestnicząca regularnie w maratonach. W ramach akcji Movember OKNOPLAST Francja zorganizował także nietypową aktywację podczas międzynarodowych targów BATIMAT.
Podczas targów nasze stoisko odwiedzają tysiące ludzi. Zdecydowaliśmy się wykorzystać ten fakt i poza prezentacją naszych produktów postanowiliśmy włączyć się w kampanię Movember. Wiemy, jak nierzadko trudno jest zmobilizować się do zadbania o własne zdrowie. Chcemy zatem zwrócić uwagę na główny przekaz Movember – i to nie tylko w czasie BATIMAT, ale również w naszej podkrakowskiej siedzibie. Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu Grupy OKNOPLAST.
Angażujemy się również w lokalne akcje charytatywne, takie jak mecz drużyny Oldboys BKS Bochnia i Dziennikarzy TVP3 Kraków połączony z aukcją gadżetów piłkarskich, z której dochód został przeznaczony na leczenie pięcioletniego Szymona Waryana. Chłopiec choruje na nowotwór dziecięcy neuroblastoma IV stopnia i potrzebuje terapii za granicą. Jako firma przekazaliśmy na aukcję koszulkę Abdelkadera Ghezzaly, piłkarza drużyny Olympique Lyon, i szaliki BVB. Podczas imprezy zebrano niemal 30 000 zł.
W marcu 2017 r. zaangażowaliśmy się także jako sponsor w organizację II międzynarodowej konferencji „Ginekologia onkologiczna”. Była ona poświęcona wyzwaniom i odkryciom z pogranicza ginekologii oraz onkologii.